Sunday, May 8, 2011

Merapu si ikan kerapu =D


Assalamualaikum… gila wooo ( Ya Allah…mula2 ayat da cam tu… terok betol siti nazira nie.. hehehe ) … da lama x tulis2 nie… adessss!!!! Baiklah… mari kita cite kenapa saya sudah lama x tulis…

                “boooooo… siapa nak tau kenapa ko da lama x tulis hah ?”
                “Ala… chill la bro… saja je nak bagitau… x leh ke ???”
                “yelah2x… layan je la ko nie… t kang angin lak”

Ok ok ok… terlalu banyak benda yang berlaku sepanjang saya x menulis nie… ngengenge…  hmm… selain daripada kesibukan belajar , apa yang saya buat ??? ala … main batu seremban la… hahaha.. k stop it la nazira.. ok..  perkara pertama… community placement … haaaa… pe ke bende lak tu… adesss!!! Ingat x saya penah tulis pasal bila kita dimamah usia ??? ingat ?? x ingat??? X pelahhh…( bajeeeet kecewalah kan… hahaha) so da abeh da… we ended our program with a small party… woohoo!!!quite fun la… huhu.. Aji2 tu punya suke kiteorg wat jamuan sampai nak je suap kek yang kiteorg bg kat kteorg… hahaha… tapi pelik bila depa suap ja da rasa daun sireh… adesss lagi.. tp x kesah pun.. saya nie org kampong ja… jd penah la rasa daun sireh mkn dengan buah pinang...

Exam lagi. X nak la cite .. cancel3x!!!! hahaha…

Nie nak cite sal mdm vidya… sapa pulak dahhhhh!!!! Haaaa… dia nie la mama kteorg kat sini… caring , loving , cantik, baik… u named it!!! Senang! Saya nie boleh la rapat gak ngan dye… yelah asal terserempak je ngan saya dye suka nak cuit pinggang saya.. ape lagi !!! action potential naik mendadak gila la… hahaha.. Receptor manyak sangat… hehehe.. tapi sayang seribu kali sayang (ayat guna masa debat ) dia nak berpindah ke ausie… oooo… sedih sekali ( ayat drama adik saya )…. Jadi kami berpakat utk membuat jamuan farewell untuk beliau…. Sedeh3x!!!  masa dia bagi ucapan , rasa nak meleleh je air mata tapi kena lah macho kan kan kan…  tapi dalam hati ada hot spring yg terbaik punya… hmmm… u always be in our heart madam... love u… =D

Kemudiannya… Birthday rumate saya… sape ???? Farihah la name dye… hehehe… saya muda lagi ea farihah… hehehe… ok2… mlm 2 ada la buat drama sket… dye pun bangun dengan keadaan y terkejut… cpt2 pegi bilik anna… tengok2 ada kad utk dye… SELAMAT HARI LAHIR!!!! Huhuhu… then… saje je buat2 x nak sambutkan… mlm tu bajet je bg tau dye nak g kebab house.. bila da naik auto… dia da pelik…

                “Korang nak g mana nie ?”
                “Ada laaa…” ( sambil gelak evil… muahahaha… effect guruh mesti ada…”)

Jeng jeng jeng… tibalah di destinasi iaitu teeeeeet… dirahsiakan.. ( bajet hot je x nak bg tau… biarlah ). Hope u enjoyed it farihah.. WE ALL LOVE U !!!

 one day my vision will blur,
but our memories will never die ... Insya Allah =D  

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...