Saturday, October 15, 2011

The Freezing Morning!!!


Assalamualaikum... mari kita bercakap pasal bersenam..

Tau la hang nak jadi doktor lagi 4 tahun kan... tok sah la nak sibok2x nak bg tau pasal bersenam... sume org tau kot..”

Ala... saya tau lah anda2 semua memang tau pasal kebaikannya segala kan.. tapi saya masih mahu berkata2 tentangnya... ceeeewah!!!! ( kementerian kesihatan patut jemput saya jadi speaker.. ok !)

Saya suka jogging waktu pagi.. Sejukkkk!!! Kat sini 20-23 degree masa pagi.. hehehe... seronok.. fresh sgt2!!! Apa yang saya rasa bila saya jogging ???

Kalau saya tension , saya akan jog. Saya akan rasa kurang stress jika saya jog.. woohooo!!! Lagi satu , waktu pagi tak banyak kenderaan dan tak ramai sangat org.. hehehe... weee~...

Waktu pagi, ialah satu waktu di mana kita boleh reflects diri kita dengan cara yang berkesan.. Di saat kita keseorangan.. kita akan secara semula jadinya , berfikir tentang hidup kita dan sekeliling kita... Di saat itu , kita akan rasa indahnya ciptaan Tuhan yang satu iaitu Allah S.W.T . Subhanallah sangat cantik... Kita akan berfikir lagi , Allah dah bagi alam yang cantik ni kat kita tapi kenapa kita jarang sekali menghayatinya.. rugi2x!!! Orang selalu cakap kalau nak tengok pemandangan yang cantik pi la Bhutan ka , Kashmir ka... tapi jarang-jarang menghargai apa yang di depan mata... rugi2x!! Hehehe..

Jadi senantiasalah bersenam untuk jasmani dan rohani.. Woohoooo!!!  =D












cantik kan ^_^!!! 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...