Friday, November 11, 2011

BAKRID AKA GHAYA HAJI!!!



Assalamualaikum =D hehehe BAKRID ??? apo ko bondo ek ? ooo... Bakrid tu nama lain hari raya haji... kalau sebut raya haji kat sini ( YINDIA ) depa mana nak faham... hehehe... depa faham bakrid ja.. hehehe

Kalau nak ikutkan nie raya haji ke-2 aku kat BELGAUM... tahun ni tak dak syahdu macam tahun lepas kan... tapi ... yelah ... anak mana yang tak rindukan mak ayah.. nak cium tangan pagi-pagi raya.. pi semayang raya sama-sama.. makan ketupat sama-sama... tengok orang buat korban.. hmmm... x pa.. datang sini nak belajar kan... hehehe...

Tahun ni best sikit la sebabnya tak dak end block esoknya... hahaha... lagi satu biro BADAR sini buat games...Saya main ??? x ahhhh!!! Mesti la jadi faci... disebabkan muka saya dikatakan seperti muka org jahat...( ye saya sedar saya memang jahat pun kan....T_T)  , saya secara automatiknya dilantik untuk menjadi pengacau semasa mereka ber-explorace ... muahahaha...

malam keesokannya pula... jamuan!!! Sapa tak suka makan weyh!!! Menu

1) nasi tomato
2) daging masak black pepper
3)daging masak merah
4)ayam masak merah
5)jelatah
6)pudding roti
7)pudding caramel
8)air mango
9)kek batik

banyak tak ??? Alhamdulillah best.... =D

"Terima kasih ya Allah kerana memberikan kegembiraan kepada kami... aku pohon ya Allah , limpahkanlah kegembiraan dan kesenangan yang kami terima kepada umat-umat Islam yang lain.. Janganlah Kau sesekali membiarkan kegembiraan yang kami terima membuatkan kami leka dan terus lalai dalam mengingati-Mu... amin =D " 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...